Subject: FW: 24029 Uus-Kiviõli kaevanduse surfiplatsi juurdepääs, põhiprojekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 14:53:04 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Karl Kadak | Roadplan <[email-masked]>
Sent: Thursday, October 3, 2024 1:59 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: 24029 Uus-Kiviõli kaevanduse surfiplatsi juurdepääs,
põhiprojekti kooskõlastamine

Tere!

Tänan tagasiside eest!

Vastan allpool kirjas rohelisega.

Uuendatud projektmaterjalid leitavad lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:f:/s/24029uus-KiviliMS/ErynXT9UaV1Bhq
t4elKiBboBxhtatRSrzXkhwBn_1QQpww?e=4yk2OZ>  2024-10-03 PP

Lugupidamisega

Karl Kadak
Projektijuht

+372 55668311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 3. oktoober 2024 12:54
To: Karl Kadak | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 24029 Uus-Kiviõli kaevanduse surfiplatsi juurdepääs,
põhiprojekti kooskõlastamine

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	Seletuskirjas on kohati mitte asjakohane tekst (nt viide
jalgratta- ja jalgteele punktis 3.3). Seletuskiri korrigeeritud
2.	Plaanijoonistel konstruktsioon 1 tingmärgi teksti veidi
täpsustada, mida on 2xpinnatud. Korrigeerisime joonisel vastavalt
„projekteeritud 2x pinnatud kate“
3.	TRAM tüüpjoonisel I on min R=5m. Kas olete raadiuse määramisel
lähtunud nö tugipeenra raadiusest, et R=4m? jah, seal on tugipeenra laius.

4.	Igaks juhuks küsin, kas naaberkinnistul Maidla metskond 27 ei ole
vaja raadata. Ortofoto järgi tundub, et mets lõpeb kinnistupiiriga ja
raadamist pole vaja läbi viia.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Karl Kadak Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, September 19, 2024 12:05 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 24029 Uus-Kiviõli kaevanduse surfiplatsi juurdepääs, põhiprojekti
kooskõlastamine

Tere!

Oleme projekteerimas OÜ VKG Kaevandused tellimusel Ida-Viru maakonnas
Lüganuse vallas Rebu külas Uus-Kiviõli kaevanduse surfiplatsi nr 2
mahasõidu põhiprojekti (Roadplan OÜ töö nr 24029).

Projektiga nähakse ette 1 ristumiskoht riigiteega 13129, km 5,98.
Transpordiamet on väljastanud projektile ka tingimused  20.02.2024 nr
7.1-1/24/2919-2

Oleme valmis saanud põhiprojekti ning esitame projekti kooskõlastamiseks.

Põhiprojekt on leitav lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:f:/s/24029uus-KiviliMS/Ej-HQqBvgexBur
N_PRxTN_4BJz4pH2fUky9qQH2u27Kpyw?e=0nXGZG>  2024-09-18 PP

Lugupidamisega

Karl Kadak
Projektijuht

+372 55668311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.